Godmorgon

Nu kan jag berätta om igår :) började kvart i nio som vanligt. Hade hälsopedagogik vi typ..eller jag konmer iinte ihåg vad vi gjorde :o sen hade vi idrott, orgientering och för en gång skull så var det ganska kul :)
Sen var de lunch och maten var jätte god! Sen hade vi karaktär och då kollade vi på en film som heter alla älskar alice och sen efter filmen fick vi sluta :) kom hem och kolla på film och sen åt jag tacos och sen gick jag hem till hero ett tag och berätta en sak. Kom hem vid 7 tror jag och då åt jag jordgubbspaj :D oh så somnade jag typ vid 10 för jag va såå sjukt trött!
Vaknade klockan åtta idag -.- ligger ff kvar i sängen men ska nog snart gå upp och duscha och börja fixa mig innan mormor kommer :)
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0