Lördag

Hade ingen lust alls att blogga igår.. Men va i skolan och sen på kvällen kollade jag på x-factor,ganska ointressant dag faktist..
Somnade halv 12 men vaknade av att emelie ringde mig halv 3 inatt :p somnade om vid 3 och vaknade igen klockan och då gick jag upp och duschade och sen har jag inte gjort så mycket, känner mig helt utmattad både psykiskt och fysiskt men har ingenaning varför..
Va nyss ute och träffade hero och söta fristha ett tag och nu ligger jag i soffan och lyssnar när mina systrar sjunger i köket.. :L ikväll ska jag kolla på film med familjen och tjocka mig med ben o jerry och godis! <3


Kommentarer
Postat av: Xxx

En personlig fråga, vilka finna där för dig när du är ledsen?
I sommras när du i va ovän med anna och linda, hade du de jobbigt då? Vem/vilka fanns där för dig då?

2012-10-13 @ 18:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0