Lördag-söndag

Lördag: vaknade vid nio och då hjälpte jag mamma i tvättstugan och sen vid typ sex gick jag och linda hem till hero :) vi satt i köket och pratade ett tag och sen när rasool kom spelade vi kort hahah de va nog de roligaste på länge! Sen gick vi till vardagsrummet och kollade på skrälfilm, vid typ ett cyklade rasool till donken och köpte hamburgare till oss och medans han va bora berätta hero sanna historier om andar så när rasool knackade på dörren så sket vi typ på oss(a) vi somnade typ kanske vid 5 och vaknade 11 :) gick hem från hero typ vid 2 och sen dess har jag legat i soffan och kollat på dhw med natta. Oh nu ligger jag i min säng och kollar på micke och molle på disnep channel (a) är förkyld och de känns som om min kropp håller på att koka :(( hatar de!!
Men nu ska jag fortsätta att kolla på tv :)
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0