lååångt inlägg

Torsdag: efter skolan gick ja och ella och fikade, och sen kollade vi runt i affärer och sen gick vi till hårcenter och klippte oss :D! sen tog vi bussen hem och då åt vi choopchoop och tårta och jag fick masssor med fina presenter! det blev den bästa födelsedagen på länge!<3
fredags: va ledig från skolan så jag och nathalie åkte till pappa vid typ 2, när vi kom fram så åt vi och jag fick ännu mer paket och vad ´som hände resten av kvällen tänker jag ínte berätta..
lördags: gjorde inget speciellt låg hemma och kollade på tv.
söndags: åkte hem till mamma igen och färgade mitt hår :)
måndags : idag så hade vi skolfotografering direkt på morgonen.. haha såg ut som en köttbulle :o men iaf sen hade vi typ svenska och sen karaktär :) följde med sofie till musik skolan efter skolan, satt och prata med petra medans sofie spelade och sen tränade vi och sen tog jag bussen hem och åt :)
oh nu sitter jag i min säng och kollar på MTV-16&pregnant :)
jag lovar att lägga ut bilder på grejerna osv nån dag framöver :)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0