Fuck

Har inte orkat skriva på ett tag men gör de nu ist
Onsdag: skola hände inget speciellt tror jag, hade innebandy på idrotten!!<3 oh tråkig hinderbana :P kommer inte ihåg vad jag gjorde när jag kom hem men jag kollade nog på tv eller nåt sånt ;)
Torsdag: skola som vanligt hände inget speciellt, hade ont i huvudet hela jävla dan så när jag kom hem så tog jag tabeltter och vilade ett tag men de blev bara värre så mitt huvud typ exploderade så jag somnade typ halv 8 (a)
Idag vaknade jag halv sju och har ff jätte ont i huvudet och mår sjukt illa, varför ska man alltid bli sjuk när man minst vill de?! Jävla kuk helvete! Men ska fortsätta vila och hoppas att jag mår bättre snart!
Hoppas ni har en bättre dag än vad jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0