Fredag

Hade orgientering idag från klockan 9-10 till typ kvart över 11, jag gick/sprang runt med Petra och vi hittade alla kontroller och jag hoppas att vi fick en bra tid! :) sen efter lunch hade vi karaktär i 2 och en halv timme.. Yeaaah men de va ganska kul, skrev en historia med simon :p hahah riktigt bra! Efter skolan tog jag bussen hem kollade på ett avsnit på desperat house wife och sen hoppade jag in i duschen och sen vid klockan sex kom min moster och åt middag här och firade mig efterskott fick rosa rosor och femhundra kronor! När dom åkte så kollade jag och nathalie på x-factor och nu ligger jag i min säng och smsar med marcus men mina ögon orkar inte hålla sig öppna längre så de känns som om jag somnar snart.. Imorgon ska jag upp tidigt och hjälpa mamma att tvätta ( så snäll som jag är!) så godnatt alla söta!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0