Du behöver inte läsa.

Jag tänker ofta tillbaka i tiden och funderar vad jag gjorde fel, i flera månader nu har jag funderat dag som natt vad de var som fick de att bli så här? Folk säger att jag överreagerar och att jag ska lämna de bakom mig, ni får de att låta så jävla enkelt men ni ska veta, de är inte enkelt, de är inte enkelt att släppa taget om nån man verkligen älskar!Det har snart gått ett år sen när allting började, alla kvällar vi skrev, alla dina gulliga ord, dom kvällar vi träffades och dina ord som fick mig att må såå bra! Jag mådde som bäst dom gångerna vi skrev med varandra! Men sen helt plötsligt slutade du skriva, du svarade inte när jag skrev och du kollade bort när jag kolla på dig, de har snart gått ett år, men jag funderar fortfarande på va de va som hände.. Jag har frågat så många gånger men jag har aldrig fått ett ärligt svar. Det suger att älska den personen man inte borde älska. Varje gång jag ser dig så blir mina ben som spagetti, mitt hjärta slår dubbla slag och jag får som fjärillar i magen, men sen när du kollar på mig och sen kollar bort så förvandlas dom där fjärillarna till en stor klump av besvikelse! Jag önskar att jag kunde släppa taget men de går bara inte, hur ska jag kunna släppa taget om han som har allt jag alltid velat ha?
Det har gått snart ett år men jag har aldrig slutat hoppas på att de en dag kommer vara du och jag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Lyssna inte på de som säger att du ska ge upp. Ge aldrig upp de du önskar för man vet aldrig vad man går miste om. Jag vet att de är jobbigt att bara försöka lämna de bakom sig, är det en person som faktiskt betyder otroligt mycket för än så är det jäkligt svårt att bara ge upp. Du är en stark person sanna, jag känner dig och jag vet att det är så. Jag vet att de är jobbigt just nu men du klarar det här, du har många som stöttar dig och jag finns alltid här för dig sanna, de vet du. I alla lägen finns jag här, närsom.

2012-10-09 @ 23:03:40
URL: http://www.annaeemma.blogg.se
Postat av: Anonym

Lyssna inte på de som säger att du ska ge upp. Ge aldrig upp de du önskar för man vet aldrig vad man går miste om. Jag vet att de är jobbigt att bara försöka lämna de bakom sig, är det en person som faktiskt betyder otroligt mycket för än så är det jäkligt svårt att bara ge upp. Du är en stark person sanna, jag känner dig och jag vet att det är så. Jag vet att de är jobbigt just nu men du klarar det här, du har många som stöttar dig och jag finns alltid här för dig sanna, de vet du. I alla lägen finns jag här, närsom. De tar sin tid men det ordnar sig, allt kommer bli bra. Jag lovar dig. Jag älskar dig, jag veg att du klarar dehär! <3

2012-10-09 @ 23:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0