brist på rubrik...

Igår så var det skola som vanligt, vi typ pysslade och målade hela dagen :L gick tidigare från skolan för att jag skulle hinna till doktorn men de blev inte såå :L men gick till ilian och mötte anna och linda och gick hem med dom :) eller ner jag gick hem med linda, anna försvann :o sen kom jag hem oh åt och sen efter ett tag så kom linda till mig och vi låg i min säng och tog kort och skrattade åt ingenting :p sen gick vi hem till anna i typ fem minuter och sen gick jag hem :) gick ut och lämnade en sak till hero och sen duschade jag och sen gick jag oh la mig.
FYFAN va de är kallt ute! höll på att dö när jag och linda skulle gå hem från anna :o
vaknade halv7 idag oh hade verkligen inte lust att gå upp.. men tog bussen till skolan med hero och nu sitter jag i grupprummet och väntar på att elin ska komma :)
ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0