hehe

gud vad duktig jag är på att blogga eller hur? (a)
Men iaf i måndags efter skolan så tränade jag och sofie och sen tog jag bussen hem och sen kom jag faktist inte ihåg vad jag gjorde (a) kollade säkert på one tree hill med Ella ;D
I går, skola som vanligt, fick hålla på med lera och göra namnskyltar osv ;D kände mig som ett litet barn igen! Efter skolan tog  jag bussen hem och åt och sen kollade jag på one tree hill med ella :) träffade anna en snabbis och lämnade en sak och stog och prata en stund med henne!
Idag vaknade jag med värsta jävla magvärken (!!!!!)HATAR de.. så jag stannade hemme ifrån skolan.skulle träffat emelie efter skolan idag men jag tror inte jag orkar de.
Så har min oerhört  intressanta vecka vara hitills ;) mitt humör har iaf varit på topp! hoppas de fortsätter så här nu :D
Har massor med bilder på mobilen som jag tänkte lägga ut lite senare ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0