tivoli

Igår så gick jag,anna och linda ner till tivolit men det va sååå dött så vi åkte hem typ på en gång ;) kom hem åt och kollade på tv och sen vid typ 7 cyklade jag och anna ner till tivolit igen och kollade runt , träffade emelie,sanna,lucas och Hugo ett tag. Sen gick jag och anna och satte oss på en bänk helt forever alone ;) Haha men sen kom Albin,cecilia och malin och höll oss sälskap och vi gick runt med dom resten av kvällen och sen lite senare träffade vi therese och anders :) Träffade Jasse och sofie också:) Jag och anna cyklade hem klockan 10 tror jag det va och när jag kom hem la jag mig i soffan med nathalie och kollade på någon film :)
Tack för kvällen alla människor! :)<3
hejdå

Kommentarer
Postat av: Jasmine Cecilia Eleonora Eriksson

Kuul och träffaaas sanniiis!!! love u byebye puss o kram, ha en bra dag! nu! hejdåååå, skriv svar på frågestuden för helvete!!! så jävla seg

2012-05-08 @ 14:54:48
URL: http://efukt.com
Postat av: JAAAAA

HALLÅÅ SANNA, DU SA ATT DU SKULLE SVARA DIN FÖRRÄDARE!!!!!!!

2012-05-08 @ 18:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0