Tisdag

Heeej, hade np i matte idag direkt på morgonen, det gick faktist ganska bra! efter det började våra fokus dagar, alltså man får tid på att göra gamla prov och skriva klart uppsatser osv. Jag har jobbat med min so uppsats hela dan så är snart klar med den!efter lunch hade jag möte och satt och prata med Frida!
Haha jag och Albin var lite trötta idag så aa.. vet inte vad vi gjorde men kul vare i allafall ;) Hahha juste Hero ägde ut Göran idag :L
Sofia: göran har loke gjort klart sin stol?
Göran:ehh jag vet inte aa tror det
Hero: Sofia fråga inte Göran nånting, han vet knappt vad han heter i efternamn
Göran: jo det vet jag visste
Hero: vad heter du då?
Göran: ehh hehe *kliar sig i huvudet* HAHAHA!
Min mobil har hakat upp sig så ljudet funkar inte :'( så nu har jag stängt av den så att den får vila lite! får panik utan min bebis :( hehe
vi har fokus dag i morgon också så måste börja plugga till ett prov jag har i morgon!
hejdå

image description
jag vet att jag kommer klara de här jag måste bara börja tro på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0