Tisdag

försov mig i morse så hann inte fixa mig alls! hatar att försova mig! men iaf har elevens val och vi jobbar med niornas kabare, fyfan va drygt :L jag ska vara med på scen i 2 minuter av typ 50 minuter och i morgon ska vi va på joar HELA dan -.- väääärt! gick iaf ner till gymmet och tränade med sofie efter skolan men var så sjukt trött så kunde inte vara seriös (a) gick till ilian där Hero mötte mig och skjusade hem mig på cykeln :) jag duschade och åt när jag kom och sen gick jag hem till Hero :) satt i hennes kök och pratade ett tag.
Nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik och vet inte vad jag ska göra..
byebye

image description
jag vill vara liten igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0