Opps

Har helt glömt bort att blogga :L
Men i lördags så åkte jag och Hero till kyrkan och kollade när anna och linda konfimerades! Efter det åkte jag hem och packade och sen kom sofie med moppen och hämtade mig och vi åkte och köpte kycklingsallad. Sen åkte vi och träffade anton,mossvik,rasmus ,johan och jonas på ett ställe ( kommer inte ihåg vad de hette)men ja hahah vi åkte där ifrån ganska snabbt ;) åkte till bresse och jag och sofie kollade på när killarna försökte grilla! Sen så badade dom och sofie fick se nånting hon sent kommer glömma ;) sen åkte vi till coop och träffade anna och hero ett tag och sen åkte vi hem till mossvik och kollade på eurovision. Vi åkte hem till sofie vid typ kvart i 12 och när vi kom hem så hörde vi att loreen vann! Haha jonas,johan och rasmus hade lovat att dom skulle springa nakna om hon vann så de va nog bra att vi åkte hem ;) vi satte på en film men vi båda somnade på en gång!
I morse så åkte vi till erikslund med sofies mamma och sprang runt i affärer och letade skolavslutnings klänning till sofie :) kan visa bild på toppen och tröjan jag köpte också! Jag kom hem vid typ 2 och då åt jag och sen vid typ 5 gick jag hem till Hero och jag fick hålla världens gulligaste bebis! Åååhh att en sån liten bebis kan vara så mysiga att bära! Sen gick vi till donken oh träffade cecilia,karina och tobbe men dom va tråkiga så vi gick hem :L när jag kom hem så kollade jag på bb och sen gick jag och la mig.
Idag vaknade jag halv 7 och kände mig helt död! Så jag stannade hemma från skolan idag, vi har elevensval idag,tisdag och på onsdag -.-
Sååå nu har jag berättat vad som hänt den här helgen, här kommer lite bilder från konfimationen och på tröjan jag köpte :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men omg! TA BORT BILDEn PÅ MIG!! den som är under marcus&christoffer...!:O /linda

2012-05-28 @ 20:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0