onsdag

Orkade inte blogga igår hade andra saker att tänka på..
men idag "försov" jag mig, eller jag försov mig inte jag va vaken men jag orkade bara inte gå upp ur sängen :L
gick till skolan, hade idrott direkt på morgonen sen mentorstid, bild och sen lunch kände jag att jag verkligen inte hade någon ork alls att vara kvar i skolan kände mig deppig och hade sjúkt ont i huvudet så jag gick hem och när jag kom hem så la jag mig i soffan med Mamma och Nathalie och började kolla på box 1 av desperate housewives, så sjukt bra serie! Sen vid typ 5 frågade sofie om jag ville följa med henne och Johan och träna så jag gick ner till a3, ohhh fyfaan vad jobbigt de va idag höll på att döö! oh det blev ju inte bättre av att en av dom som jobbade där stod och höjde styrkan hela tiden! men de va endå bra att hon stod där för annars hade jag gett upp på en gång ;) sen tog jag bussen hem, åt och nu har jag precis duschat och letat kläder tills i morgon :)
i morgon ska min klass och 9c gå på skansen från klockan typ 11 till 3 och sen från 3 till 10 ska vi vara på grönan, Kuuuuul inte så kul med tanken på att jag inte ens åker karuseller.. menmen alltid kul endå att hitta på saker med klassen innan vi slutar nian :)
nu ska jag försöka sova godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0