Klassresa

Har inte haft någon ork att berätta om våran klassresa vi hade i torsdags men gör det nu :)
Gick till skolan, hade först samling i klassrummet och man fick en macka,äpple och juice och sen gick vi ner till bussen, satt bredvid Hero som fick typ panik för att hon va tvungen att ha bälte Hahah!
När vi kom fram till skansen så skulle lärarna stå och babla om skansen som om man aldrig hade varit där förut ;) men iaf jag gick runt med hero och kollade på alla djuren och sen satte vi oss och åt våran massäck och fyfan vad ont i magen vi fick! fyfan.. men iaf sen mötte vi Anders som gick själv så vi gick med honom och satte oss på stora scenen, där de brukar va allsång på skansen ni vet? sitter i publiken varje sommar flera veckor i rad bara för att mamma tycker pogramledaren är snygg. men iaf sen fick vi åkband och grejer och så gick vi till grönalund och det första jag gjorde va att åka nyckelpigan med Amanda,Albin och oskar :) oh sen åkte jag och Albin lilla frittfall och fyfaan vad Albin skrek! HAHAH! sen gick jag runt med dom och Cecilia,karina,Malin och frida ett tag och sen gick jag ifrån dom och gick med Jasse ist ;)  sen åt jag med Hero,Rasool,Abdi,Tobbe och Afram och sen gick jag runt med dom och kollade på när dom åkte karuseller, jag HATAR karuseller om ni inte visste de (a) sen sista halvtimmen gick jag runt med sofie och sen mötte jag albin vid lilla fritfall igen och då åkte vi den minst 5 gånger! oh sen vid 10 så gick vi ut till bussen och fyfan va skönt det var att setta sig ner! Kom hem vid typ halv 12 och då tog jag bort sminket och gick och la mig :) Om ni vill bli bruna så gå runt på skansen och grönan en hel dag så lovar jag att ni kommer bränna er, jag har bränt mitt ansikte och mina armar :L
Kommer verkligen sakna min klass otroligt mycket!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0