förlååååååt

Har verkligen inte orkat blogga men nu tänkte jag berätta vad jag har gjort dom här dagarna :D
Tisdags: då var vi ju lediga så tog nog de bara lugnt hemma kommer faktist inte ihåg (a) kommer ihåg att jag gick hem till Hero en snabbis och träffade söta lilla bebiisen! :)
Onsdag: Skolan började igen.. hade nationellaprov i matte! gick faktist ganska bra :) sista timmen hade vi musik i 2 timmar och då kollade vi på våran konsert HAHAH! inga komentarer på de :L
när jag kom hem så hjälpte linda mig i tvättstugan och sen gick vi ut till fotbollsplan med hero och anna :) vi satt där på en bänk och åt glass och pratade :) sen fick hero för sig att hon ville cykla ner och kolla när dom satte upp tivolit så anna och hon cyklade ner dit och jag och linda satt och prata med två 11-12? åringar på fotbollsplan!HAHA fattar inte varför dom trodde att vi va peddofiler? :o vi är bara två 15-åringar som ville ha deras nummer:D HAHAH asså jag va inte seriös om ni inte förstod de..Juste raggade på 3 små pojkar på vägen hem också :D hihi sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde men de slutade med att jag anna och hero låg på fotbollsplan och pratade :)sen gick jag hem och duschade och sen la jag mig i min säng och kollad på bb och sen på glee så somnade inte fören typ   halv 1 :L
idag: försov mig idag.. om min syster inte hade kommit in och väckt mig hade jag nog kommit försent till skolan :L Kommer inte ihåg vad som hände på lektionerna men det va nog inget speciellt intressant som behövs nämnas här :D Efter skolan gick jag och min sötnos sofie till a3 och tränade :) usch vad jag inte kände för de..
menmen jag överlevde iallafall :D
Nu sitter jag i soffan och kollar runt på facebook och väntar på maaaat. Måste snart börja skriva klart min svenska sak som ska vara inne i morgon och så måste jag ut och prata med Hero om en sak!
Hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0