bra blogg..

Hahahaha förlåt (a)
Söndag: cyklade ner till stan med Anna och kollade runt på marknaden och på tivolit :) cyklade hem och satte oss på en bänk i solen och åt glass :) sen gick jag hem och åt och sen gick jag ner till stan med anna igen ;) Haha nej vi har inget liv.. hahah sen gick vi på en promenad hem :)
Måndag: skola.. hände ingenting speciellt tror jag, börjar bli klar med min stol på träslöjden ;) Efter skolan gick jag och sofie till hennes mammas jobb och satt där och åt glass :D sen gick vi till musikskolan för sofie skulle spela (vad nu instrumentet heter ) sen gick vi ner till a3 och tränade och sen tog jag bussen hem :)
Tisdag: vaknade i tid idag så jag hann till och med platta håret *stolt* Hahah kommer inte ihåg vad som hände idag heller, eller det hände inget speciellt :L Kom hem vid halv 5 och då lagade jag mat och nu sitter jag i soffan och kollar på bb och vet inte vad jag ska göra :L
hejdåå
image description
sofieeeeeeee<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0