sjukk

Hej!
skola idag hade först lästid,matte,No och sen engelska. Gick hem på lunch rasten för har sjukt ont i halsen och typ feber och kändes som om jag skulle svimma när som helst! kom hem gick och la mig och vaknade igen vid 4 typ gick upp åt glass och sen la jag mig i min säng igen och kollade på bb.
Sen kom min syster in med mat,mamma kom in med halstableter och nathlie maserade min rygg!
Haha man är en prinsessa när man är sjuk i den här familjen!
har precis duschat och nu sitter jag och skriver med sofie på facebook och smsar med Anna!
nu ska jag ta panodil och alvedon och sova! en liten förkylning stoppar inte mig från att gå till skolan! :D
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0