ung utan pung

Hej skola idag, hela skolan förutom 8b (HAHA) gick runt i centralkaprummet och svarade på massa frågor :p sen fick vi träffa en jude,en ziegenare och en finne vi skulle typ ställa frågor till dem och dem berättade om hur det är att bo i svergie osv. Efter lunch gick hela skolan ner till joar och kollade på en teater med ung utan pung! sjukt bra dem är! jag satt berdvid linda och vi båda skulle precis viska till varandra så båda slår våra huvud i hop! HAHAHAH som man säger allt går bättre om man slår sina kloka huvuden i hop :D
Kom tillbaka till skolan vid typ halv 3 och då sattes sig klassen i en ring i klassrummet och körde heta stolen :)
Riktigt skön dag idag! I morgon kommer nog den bli ännu bättre! Det är godisjakten och talangjakt! sjukt kul att kolla på :)
Kom hem för ett tag sen och nu sitter jag i min säng och kollar på skilda världar (a)
Har ingen lust att göra ett skit idag känner jag så ska nog bara kolla på film och sen dejta duschen och sen sova (y)
pusshej

Kommentarer
Postat av: mahad

den var skit bra :)

2012-04-06 @ 15:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0