toppen dag

som ni läste igår så orkade jag inte blogga igår men söta Anna gjorde det åt mig, visst är hon underbar! Gasssh så gulligt skrivet anna!<3
Om idag: Min klocka ringde halv 7 men gick inte upp fören kvart över 7 och då tvättade jag och fönade håret,sminkade mig och åt frukost, vid tio över åtta gick jag och mötte anna och vi kom till skolan typ halv 9.
Hade först extra engelska helt ovärd lektion de där, sen hade vi matte och vi hade matte prov det gick as bra för mig! faktist skit stolt över mig själv :D resten av dan kommer jag inte ihåg vad som hände eller jo de hände en sak som fick mig att glömma allt det andra som hände :L fattar ni? Hahaha
men iaf när jag kom hem åt jag och sen satt jag och kolla på bb med ella och nathalie! sen gick jag nåt ryck och gick in och stor städade mitt rum! Haha ni skulle sett hur det såg ut.. men nu är det rent och fint :D
Har precis duschat oh nu sitter jag i mín nybäddade säng och ska strax sova :)
Godnatt alla söta och fula :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0