Tisdag

Skola idag hade först aengelska,matte, so och sen lunch. På lunch rasten stod linda och dansade på sceen haha! Men det va inte tillräckligt pinsamt linda ;)
Efter lunch hade vi idrott fyfaaaan vad jobbigt trodde jag skulle dö! Kommer ha sjuk tränningsverk i morgon!
Efter idrotten skulle jag och några till ha extra engelska med emelie men hon ville tydligen inte ha oss längre så vi fick ha st:tid med anna ist ;)
Sen sist hade vi svenska men dom som var klara fick ha st;tid så jag och elissa gick ner till bilden och jobbade :)
Nu har jag precis ätit och ska in i mitt rum och träna med nån skiva som visar hur man gör!:D sen ska jag dejta duschen och sen sova!:D
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0