lördag

Fredag: har jag redan berättat vad som hände i skolan osv, men vid typ 7 åkte jag,anna,hero och lilla linda till villberga :) Satt mest i soffan och kollade på tv och garvade åt marcus :p Kom hem vid typ halv 11 och då kollade jag på bb och sen somnade jag så fort jag såg min säng typ..
Lördag: skulle först gjort en sak men de blev inte av och sen skulle jag gjort en annan sak men de blev inte heller av.. Lyckad Lördag..nej men den blev faktist lyckad endå! fick umgås med mina syskon och Niklas ist :)
Tvingade dom att följa med till ica vid typ 1 och köpte hårfärg och massa godsaker, ella klippte och slingade mitt hår när vi kom hem så nu är de jätte kort :( fast de växer nog ut snabbt :)
Känner verkligen inte för att göra ett skit de här lovet.. Ska åka till pappa på onsdag och bara umgås med han!<3 Nu ska jag gå till ella och niklas och se om dom vill kolla på film med mig.
hejdå


Kommentarer
Postat av: eliin

Bild på håret?:D

2012-04-01 @ 09:52:55
URL: http://imelinbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0