awesome

Dagen/kvällen har varit helt awesome!

  • sofie hämtade mig med moppen typ vid halv 4
  • vi åkte till rasmus där johan var satt där ett tag och fick dansuppvisning av johan :L
  • åkte till anton och satt där och kollade på tv
  • gick till pizzerian och åt
  • gick till ica och köpte godis

Sen gick jag,sofie,johan,jonas,rasmus,rasmus och anton till lokalen och vi sjöng singstar,spela gitarr hero och gjorde lite annat ;) Hahah! verkligen smikrande sofie (a)
Vid typ 11 skjusade sofie hem mig och nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik :)
Tack så sjukt mycket för att du tvingade med mig sofie! Det va sjukt kul :)
pusshej


Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0