Anna gästbloggar

Eftersom att Sanna är ganska seg på att blogga tänkte jag göra det åt henne snäll som jag är!
Men efter som jag själv inte vet vad jag ska blogga om tänkte jag skriva lite om Sanna.
Hehe du är en hjälte om du orkar läsa detta..

Hm, från vilken ände ska man börja? Sanna är nog den mest underbaraste människan som existerar här på jorden och denna tjej är helt obeskrivlig. Jag älskar henne så otroligt mycket så ni anar inte! Hon finns alltid för mig och alla andra, även människor som hon inte känner så bra. Hon tar alla andra än sig i första hand och är alltid så himla omtänksam. Hon sprider alltid så himla mycket glädje till människor och hennes humor rockar galet! Alla borde ha en vän som henne och jag är otroligt glad över att just jag har fått lära känna henne och vara en del av hennes liv liksom. Inte bara det att hon är snäll, omtänksam, underbar, glad osv så har hon ju ett utseende som är värt att dö för! Så otroligt galeeet fin, söt, vacker och snygg så de finns ju liksom inte på kartan! Skulle ja vart en kille skulle jag haffa dig direkt!

Du ska veta Sanna, att jag alltid finns för dig och alltid stöttar dig igenom allt. Så mycket som du har hjälpt mig med så otroligt mycket är så svårt att tacka för men du ska veta att jag är sjukt tacksam för allt. Jag älskar dig galet mycket och tack för att du alltid får mig att må så himla bra. Att du alltid får mig att se ljuset i den mörka tunneln. Du är helt otrolig och jag älskar dig av hela mitt hjärta 1000 gånger runt universum och tillbaka! Jag lovar att aldrig lämna dig för jag vill känna dig ända tills vi går där med våra rullatorer!

Sanna + Anna, de bara e så ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0