långt inlägg

Jag vet inte varför jag känner så här, är det normalt att längta tillbaka till skolan när de har gått 1 dag på de här sommarlovet? Jag vill inte sluta 9:an jag vill inte börja på wgy. Jag har aldrig kommit en klass så nära så som jag kom med er i 9a, jag kommer ihåg i början av sjuan när vi satt samlade för första gången och jag tänkte: vafan är de här för klass! oh jag trodde att jag aldrig skulle kunna trivas i klassen. Jag kommer ihåg andra dagen då vi hade våran första NO lektion i halvklass, vi gick runt i salen och kollade på olika saker,och jag kommer ihåg att jag för följde Jasse men jag vågade aldrig prata med henne jag bara gick efter henne och när hon vände sig om så vände jag mig om och gick åt andra hålet Haha! och jag kommer ihåg hur rädd jag blev när jag fick reda på att Loke som retat mig i Grillbyskolan skulle börja min klass, jag hade såå sjukt ont i magen den första dagen för jag bara väntade på att han skulle säga någonting taskigt men det gjorde han inte och nu är han en utav dom bästa killkompisar jag har! I början av nïan så hade åkte vi på "läger" eller vad man nu ska kalla de,vi va på bresse en hel dag och gjorde massor med aktiviteter och sen så skulle vi tälta. Haha jag kommer ihåg när alla skulle gå ner till stranden där vi skulle göra sammarbetsövningar, oh när vi går ner för baken så kastar Hampus upp en kotte rakt upp i luften och den hamnar rakt på min näsa och det bara forsa blod! nej asså jag drev, men det började blöda och det gjorde något såå sjukt ont så jag slapp vara med på sammarbetsövningarna, jag fick stå och kolla på ist men det gjorde inte mig någonting för jag gillade inte "lekarna" vi skulle köra så tack så mycket för det Hampus! på kvällen så satt alla tjejer och pratade i ett rum och killarna fick skicka lappar med frågor på och man fick ju reda på lite saker om visa personer som man kanske inte ville veta..menmen det var iaf den bästa dag/kvällen jag har haft med klassen! I slutet av nian så har 9a varit en stor jävla pain in the ass kan jag säga, alla va trötta,ingen orkade jobba, ingen lyssna på lärarna, alla hade humörsvägningar men vi höll endå sams (nästan alla iallafall) (a)
Jag kommer sakna er något såååå otroligt mycket!
Jag tror att det här sommarlovet kommer bli det jobbigaste,ledsamaste och tråkigaste lovet någonsin!

Ja kände bara för att skriva det, det är mycket känslor just nu upp och ner. oh juste för er som inte förstod de så tänker jag börja blogga igen :D
Det va ju skolavsluning i tisdags och efter de så gick jag hem och tog av mig min otroligt osköna klänning och sen gick jag hem till Hero. vi hade planerat att göra en sak men självklart så blev de inte såå.. men iaf vi gick hem till Heros syster och låg och kollade på another cinderella story  jag och Maggan tyckte den va jätte bra men inte Hero och Thriffa :L sen kom Rasool och Tobbe dit och vi kollade på nån boom boom film och sen vid halv 6 på morgonen så gick dom oh då la jag och hero oss i soffan och somnade nästan på en gång. Vaknade halv 3 idag gick hem och duschade och sen gick jag tillbaka till hero och kollade på film :)
Nu ligger jag i min säng och ska snart stänga av och sova, i morgon ska jag och hero ner till polishuset och fixa en sak och sen ska jag hjälpa min mamma med en sak :L oh på fredag ska jag hem till bästa sofie och ha filmkväll! jag ska försöka blogga så mycket som möjligt!
godnatt

Kommentarer
Postat av: Miss x

Ååh vad skönt att du entligen börjar blogga igen! Jag vet varför du har haft en bloggpaus, eller jag antar att de är på grund av killen va? Jag vet hur det känns att bli sviken och ibland känns det som allt/alla är emot än men tro mig det kommer komma en dag då allt blir som du önskat dig, och med ditt utseende och din otroligt underbara personlighet så kommer de inte ta långtid innan du hittar den rätta.

Vet också hur det känns att sluta en klass och behöva byta skola men allt kommer bli bra igen det lovar jag dig!

Glöm aldrig bort att du är den vackraste människa jag vet och jag skulle kunna göra vad som helst för att få bli vän med dig! <3

2012-06-14 @ 15:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0