tidsfördriv

1.Är du singel?
- Ja
 
2.Är du oskuld?
- Ja
 
3.Har du kysst någon?
- Ja
 
4.Är du kär?
- Ja

5.Vem strulade du med senast?
- HAHA inga komentarer..

6. Har du några syskon?
- ja
 
7.Om du nu har syskon hur många har du?
- 2

8.Har dina föräldrar separerats?
- Ja

9.Har du bonus syskon?
- ja 4 st

10.Har dina föräldrar någonsin slagit dig?
- på skämt jag men dom skulle aldrig göra illa mig med flit

11.Har du många vänner?
- ja de har jag väl

12. vad heter din första kärlek?
- Anton

13.Har du någon gång blivit sviken?
- Ja

14.När grät du senast?
- skolavslutning

15.Varför grät du?
- många känslor kom på en gång

16.Vem gör dig gladast på hela jorden?
- de varierar men just nu är de Elsa

17.Beskriv din drömkille med 5 ord.
- charmig,omtänksam,fina ögon,snäll

18. Tycker du själv om ditt utseénde?
- nej

19.Har du bra självförtroende?
- haha nej

20.Vad gör dig sur?
- Folk som snackar skit och folk som sårar andra för att själva må bra

21.Vill du ha barn när du blir stor?
- Ja

22.Hur många barn vill du ha?
- Två-fyra

23.Om du får en flicka vad ska hon heta?
- Tilda

24.Om du får en pojke vad ska han heta?
- ingenaing

25.Vad tänker du på just nu?
- Hur sjukt jobbigt de är att vara kär

26.Vad har du gjort idag?
- varit med bästavän

27.Vem älskar du mest?
- jag älskar många

28.Skriv hela ditt namn.
- Sanna Marie Thörnros Krigholm

29.Hur många killar har du haft?
- ganska många när jag va liten men 2 st som betyde nånting

30.Vilken är din naturliga hårfärg?
- Blond

31.När fyller du år?
- 27 september

32.Hur många har du i din släkt?
- ingenaing

33.Går de bra i skolan?
- jag har sommarlov :D

34.Och om de inte gör de beskriv varför.
-

35.Hur mår du just nu?
- har mått bättre..

36.Vill du att vi ska sluta fråga frågor nu?
- Nej :L

37.Vi har 3 frågor till.
- kör på

38.Vad vill du bli när du blir stor?
- dagisfröken (a)

39.Gillar du eran skolmat?
- faktist ja

40.Svarade du ärligt på alla frågor?
- jajamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0