S:t ilianskolan<3

Igår var det sista dagen någonsin som jag satt i samma klassrum med 9a, sista gången jag fick säga hejdå till alla. Det går inte att beskriva med ord på hur mycket jag kommer sakna er! Alla
Sjuka minnen vi haft, alla gånger jag
Velat döda er alla och alla gånger vi har
Ställt upp för varandra! Ni är den bästa klass jag gått i och jag har haft dom
Bästa lärarna! Jag vill inte sluta, jag vill fortsätta att gå i 9a och jag vill fortsätta att gå kvar på ilian! Jag vet att jag kommer klara mig bra på wgy men det är endå nånting på s:t ilian som håller mig kvar! Kommer sakna er alla,9a ni är
Helt fantastiska!<3
Här kommer lite bilder från balen och skolavslutningen.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/3024284/images/2012/pic_206372476.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Evelina

Shiiiit så fin du är! Älskar den bilden på dig när du skrattar!<3

2012-06-14 @ 16:01:06
Postat av: Hemlig

Är du tillsammans med någon av kilarna du står bredvid..?

2012-06-14 @ 16:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0