Sjuk

Igår: gick upp klockan 6 och fixade mig och åt frukost och sen gick jag till bussen och möte upp Buster, har lekt med snoriga barn hela dagen och sen fick jag och Vendela slav arbete att skrubba alla stolar -.- åkte bussen hem och när jag kom hem la jag mig i soffan och somnade på en gång och när jag vaknade hade jag feber och hela kroppen skakade så åt och sen gick jag och la mig och somnade om. Vaknade i dag oh mådde fortfarande jätte illa så stannade hemma från jobbet idag, har bara legat i min säng och kollat på tv och nu pratar jag med Elsa knas i telefon!
Blogg appen funkar fortfarande inte så kan tyvär inte lägga ut några bilder!
Nu ska jag prata klart med Elsa och sen ska jag ta något att äta.

Kommentarer
Postat av: xx

Bra att du inte är tillsammans med någon! kan jag få ditt nummer? (a)

2012-06-29 @ 17:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0