Fredag

Wtf? fattar inte ett skit på de dom har gjort om på blogg.se :s menmen igår så åkte jag och sofie till uppsala och kollade på kläder osv :) vid typ 4 så tog vi bussen hem till station och där i från tog vi moppen till coop och köpte godis och sen åkte vi hem till sofie och åt och sen så tog vi fram 6 filmer vi skulle se på under kvällen :D vi såg på en och en halv film sen så somnade vi båda ;) vaknade halv 12 idag och då åt vi frukost och vid typ 2 så kom mamma och hämtade mig :) när jag kom hem så var min mormor,morfar och morbror här så fikade med dom och sen så la jag mig i Ellas säng med nathalie och niklas och kolla på film :)
nu har jag precis ätit och vet inte vad jag ska göra faktist, ska nog gå och se om min stackars syster behöver någonting! Hon har gipsat foten om ni undrar :)
pussheeej

Jag älskar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0