Wiho

Hejhopp :D Idag har varit en riktigt bra dag, har måtr så bra men har ingenaning varför ;) Efter vi kollat klart på filmen så sminkade jag mig och tog kort, tidsfördriv ;) sen så följde jag med Hero och hennes syster till affären och där träffade jag jasse :) satt hemma hos hero ett tag och pratade och sen följde Jag med mamma och hämtade Ella :) Oh nu sitter jag i soffan och lyssnar på Musik med Heros grymma hörlurar! I morgon ska jag åka till min älskade farmor och farfar så vet inte om jag kommer kunna blogga men ska försöka :) annars skriver jag när jag kommer hem på söndag :) Pusshej


Kommentarer
Postat av: ella

Du din bitttcccch! Det där är min klänning :O haru tagit med den kommer ja seriöst att döda dig :O

2012-07-19 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0