Torsdag

Har inte varit på humör för att blogga. men iaf i går så kom jag hem från pappa, gick hem till Hero ett tag och sen gick jag hem och pakade och sen kom sofie och hämtade mig, vi åkte hem till henne och pratade,kolla på film haha sötnosen somnade på en gång :) vi vaknade typ 11 idag och sofie glömde bort att jag va där haahha! vi gick ner och åt frukost och sen gjorde vi inte så mycket :) Haha sofie kommer du ihåg: du kan ju alltid måla i byxorna! ;)
Thomas körde hem mig vid typ 2 och sen dess har jag duschat och nu har jag precis städat klart mitt rum :)
vet inte vad jag ska göra resten av dagen faktist, blir nog bara att va hemma :)
hejd¨å
 
Jag kommer alltid finnas för dig, oavsett vad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0