tankar.

jag gjorde allt för dig,alla gånger du har ringt mig mitt i natten och väckt mig för att du har varit ledsen och jag har pratat med dig i timmar och försökt få dig att må bättre, alla gånger jag har pratat med folk som har sagt nånting taskigt till dig. Efter allt de här så trodde jag aldrig att du skulle svika mig så här, att DU som sa att jag var ditt allt.DU som sa att du skulle göra allt för mig. Allt de där va bara bullshit! Ingen människa har någonsin sårat mig så mycket så som du gjorde. Att du ljög för mig i 5 veckor, 5 veckor utan att berätta sanningen, du lät mig må piss i 5 veckor för att du va så jävla feg, för feg för att berätta sanningen. och dina bortförklaringar är nog dom sämsta någonsin: "de va inte meningen" jag ville berätta för dig men hitta aldrig rätt läge". Ha, skit snack! är ens nånting du sagt till mig sanning eller har du bara ljugit om allting? Jag släppte in dig i mitt liv och du fick mig verkligen att må bra de gjorde du verkligen men du har tydligt visat att du inte är den jag trodde att du va, de va ett stort misstag att låta dig komma så nära för nu gör de så otroligt ont att låta dig gå.
men du hade din  chans,eller nej du har fått flera chanser men du har soppat bort dom allihopa.
som en utav mina bästavänner sa " du ställer alltid upp för folk sanna och kolla vad du får tillbaka" dom orden fick mig att tänka om.. jag tänker inte ställa upp för folk som inte gör de samma för mig längre för de är alltid jag som blir sårad i slutändan.
 
Ja, jag ler fortfarande men du är inte anldeninge längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0