opps

Oj har helt glömt bort att blogga (a)
I fredags så var de min sista dag på jobbet så nu har jag SOMMARLOV :D äntligen!!
efter jobbet så gick jag ner och mötte sofie på ica och hjälpte henne att köpa lite saker ;) sen gick jag hem och vettefan vad jag gjorde sen :o haha nej juste jag gick hem till hero och låg och kollde på när Världens sötaste bebis låg och pratade i sängen! ååhh jag tror jag doooog! :o jag kom hem vid 12 och då somnade jag på en gång.
I lördags morgon åkte jag till pappa när jag kom dit så kollade vi på tv och sen så gick vi ut och körde basket :)
i går så var vi bara inne hela dagen och kollade på film och spelade spel :) och idag vaknade jag klockan åtta och sen dess har jag inte gjort speciellt mycket varit ute i solat och kollat på tv :) oh nu sitter jag och smsar med Sofie och Anton och kollar på magi på wavely place :)
så här ser jag ut idag :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0