mean girls

Orkade inte följa med till lillkyrka så jag tog fram chips skålen och la mig i soffan och kollde på film :D Har kollat på ella den förtrollade,mean girls och nu har jag precis börjat kolla på segemyhr :)
Asså vad är de här för sommarlov egetligen :o förra sommaren låg jag ute på landet och solade och badade och fick gäster nästan varje dag men nejnej den här sommaren sitter man hemma här i stan och kollar ut när det regnar :D Haha nej men det börjar faktist bli fint väder oh hoppas verkligen Mamma hittar på nånting som vi kan göra när hon har semester! :) I morgon måste jag gå till jobbet hur sjuk jag en är! oh justfan jag måste jobba från halv 8 till typ 6 varje dag den här veckan för att jag va sjuk i fredas -.- men det kommer va såå värt de sen när jag får mina pengar det första jag ska göra när jag får mina pengar är att gå ner och köpa min efter längtade cykel och sen så ska jag åka till stockholm med Hero och köpa massor me kläder och skor :D wopwop!
nu ska jag fortsätta och kolla på segermyhr :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0