Måndag

jag ha ingen lust att skriva långt vad jag gjorde när jag va hos farmor så gör det kort fattat, badade,shoppade,handlade,kolla på gamla bilder, pratade och sov.
 
igår gick jag ut med Hero och Linda, vi stod och åt olika bär i någon buske :L töntarna lekte i lekparken ;) sen vid typ 10  gick jag occh linda hem till mig och kollade på älska mig.  ååh sån sorglig film! hon gick hem vid 12 och då la jag mig i sängen och kollade runt på facebook sen vid halv 2 somnade jag.
Vaknade tio idag, gick upp och diskuterade lite saker med min mamma.. sen har ja stor städat och möblerat om mitt rum :D oh nu sitter jag i mitt rum och skriver brev till Julia smsar med Therese!<3hejdå
 
Du måste vakna upp Julia! jag ber för dig och jag tänker på dig dag ut och dag in!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0