yeah!!

Mormor,morfar och min morbror kom till oss vid typ 1vi åt lunch och sen sjöng vi sing star, Haha juste sen satt vi och prata om vad vi ska göra i sommar och det blir att åka till ullared en vecka i juni! :D sen satt mormor och pratade om hur de va när hon tog körkort då sa hon:
mormor: min körlärare sa att jag va dum i huvudet efter första körlektionen! :o
morfar: märkte han det efter bara en körlektion han måste va smart!
HAHAHHA jag typ dog! man kan inte låta bli att älska min släkt! ♥
Gick hem till linda med hero vid typ 7 vi tog massor med kort oh jag och linda va typ as hypra! haha
Sen gjorde vi hemmagjord pizza och sen åt vi glass! sen vid kvart i tolv gick vi ut och sprang typ runt till olika platser där de va störst raketer! Haha Söta linda stog med kameran upp i luften som en galning och försökte fånga dom ;) Alla bilder jag/vi har tagit idag finns på lindas och min systers kamera så jag lägger ut bilderna så fort jag fått dom! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla runt på facebook om det finna någon social inne!
pusshej



bjuder på den!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh så sööt! <3

2012-01-01 @ 02:32:32
URL: http://lindamariennaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0