villberga

Annas pappa körde oss till villberga typ kvart i 7, kollade på när folk dansade och sen gick jag,linda,hazel och louise ut och då hör vi någon som pratar uppe vid kyrkogården så vi sprang in och hämta dom andra killarna :L
oh då följde jag med marcus,erik,ville,odd och lukas upp på kyrkogården och kolla om det va nån bakom buskarna men det va de inte :L åkte där i från vid 10 typ :)
oh när jag kommer hem hör jag min mamma sitta i soffan och försöker sjunga och sen när hon fick syn på mig så började hon as garva och sen gick jag in i badrummet och tvättade ansiktet och sen när jag kommer ut igen typ 5 minuter senare så ligger hon och as garvar i sin säng åt ett skämt jag sa innan jag gick in i badrummet..
oh ni som undrar vad jag fått min humor ifrån så har ni nog fått svaret nu!
Ligger i min säng och funderar på om jag ska sova eller om jag ska skriva till h*n fast ingen menning h*n kommer endå inte svara! som ni märker har den positiva sanna tagit semester ett tag!
hejdåååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0