Uppsala

Vaknade 11 idag utav att min syster kommer in och väcker mig -.- gick upp oh åt frukost oh sen åkte jag till uppsala med ella nathalie och mamma. gick runt i massor med affärer fick med mig ett par svarta jeans, 2 tröjor och ett par solglasögon ;)
när jag kom hem följde jag med hero till affären och sen gick jag hem oh åt, sen gick jag,anna och hero hem till linda och typ satt i hennes säng och kolla på tv :p
Ella va nyss här inne med mig och kollade på tv men hon dissade mig så nu sitter jag helt alone i min säng och vet inte vad jag ska göra. tänkte föra över bilderna jag tagit idag till datan men kom på att sladden ligger i köket oh orkar inte gå och hämta den så ni får nöja er med bara text idag!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0