tvättmaskiner ♥

Linda kom till mig vid typ 5 hon hjälpte mig att tvätta (a) sen gick vi upp och satt vid datan typ,sen gick vi ner till tvättstugan igen och då kom anna och dom satt och kolla på mig när jag hängde upp tvätt och linda hittade väldigt intressanta saker i tvättkorgen ;) HAHA juste jag står och lägger in saker i tvättmaskinen: jag: undra om man kan sova i en tvättmaskin? linda kollar konstigt på mig jag: Haha asså jag pratade inte med dig jag pratade med maskinen! HAHAHHA min humor suger.. Men iallafall sen gick vi upp till datan igen och jag satt och kolla på bilder på lindas mobil åååååhhh typ dog! sen gick dom hem och nu sitter jag vid datan och kollar på tv. Måste nog sova snart ska upp tidigare i morgon för att gå 5 i 8 med hero till skolan för jag ska fixa en sak..
pusshej

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah, sanna jag kom och tänka på när du gick och tuta i trappan nu när jag läste det där om tvätt maskinen ;)

2012-01-17 @ 18:29:08
URL: http://lindamariennaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0