true

Ligger i min säng och kollar på par i kungar på disnep channel, hehe (a) den här dan har varit så tråkig men endå så rolig, min mamma är helt underbar älskar att vara själv med henne! efter ha legat i soffan och kollat på film med henne inser jag att jag inte ska begära så mycket när det gäller kärlek, jag har nåt som många små barn inte har jag har en mamma som älskar mig och en pappa lika så, jag har jordens vackraste och underbaraste syskon! och mina vänner ska vi inte ens tala om, jag skulle inte vara någonting utan dom! så tänk er för innan ni säger att ni mår dåligt tänk på barnen som inte har ett hem att komma hem till. Jag vet att det är svårt men det är så man måste tänka för att orka fortsätta kämpa! när ni gråter för att ni har blivit dumpade av en kille så sitter det ett barn på gatan i afrika och gråter för att hon/han inte har ett hem att gå till, Så va rädd om det ni har, ni får tycka att jag låter som dr phil eller nåt men det är faktist så det är! så ägna inte er tid åt folk som inte älskar er ägna er tid åt att visa era vänner/familjer hur mycket ni älskar dom. pusshej

Kommentarer
Postat av: anna

Fett bra skrivet sötan, helt rätt!

Stå på dig, love ya <3

2012-01-07 @ 14:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0