Lyckad tjej!

Har precis tvättat klart och diskat all j**la disk hehe så duktig jag är! När jag va nere i tvättstugan så skulle jag fixa inställningar på min mobil först blev allt svart vit och bilderna blev helt blåa sen efter en kvart lyckas jag få tillbaka den vanliga färgen igen men då helt plötsligt zommas allt in och det går inte att flytta bilden, det brukar ju gå om man dubbel klickar men nej nej det funkade inte, oh sen låste sig mobilen och jag har pin kod för att komma in men man kunde inte dra ner till där man skriver in det så fick lite smått damp så Nathalie hjälpte mig och nu funkar det igen :L visa ska bara inte ha iPhone haha. Men nu ska jag städa mitt rum pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0