långt inlägg

igår: när jag kom hem från skolan så gjorde jag inte speciellt mycket..men senare kom hero till mig och älskar när hon är överlycklig för då gör hon allt man säger så hon städa mitt rum! Haha sen gick vi till maggan och satt där och pratade en stund! sen gick jag hem oh satt mig vid datan sen ringde linda mig och vi pratade om allt möjligt i en timme och tjugo minuter! Haha vi började prata om en sak jag råkade göra för ett halv år sen tror jag det vet eller till oh med ett år sen, eeh skit samma när de va! Haha fyfan trodde jag skulle dö då.. men nu skrattar jag bara åt det! trodde aldrig jag skulle kunna skratta åt det men det gick tydligen nu ;)
Oh jag somnade typ halv 12.
idag: vaknade halv 7 men gick inte upp ur sängen fören halv 8(a)satt på mig kläderna gick till badrummet och fixade håret och sminkade mig. sen gick jag och åt frukost och kollade facebook snabbt på datan!
sen gick jag ut och mötte linda ,anna och hero men smarta linda glömde en sak hemma så hero följde med henne tillbaka hem igen ;) lektionerna idag va fett sköna! först engelska,no(läraren va sjuk så fick sitta och läsa hela lektionen) ma(läraren va sjuk så satt och läste) sen hade vi mentorstid med en mentor som inte fattar nånting! sen lunch och efter det hade vi so där satt vi bara och lyssna på när sofia läste!
Gick hem med elissa haha hon gravar fan åt allt man säger :o
Hjälpte precis mamma med att sortera tvätt, fyfan vad jag hatar att ta i andra underkläder ÉEUUUWW!
vet inte vad som händer ikväll men hoppas på det vanliga ;)
som ni märker så skrev jag typ varenda detalj jag har gjort (nästan) det gjorde jag bara för att jag har extremt tråkigt :L
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0