kortfattat

  • min klocka ringde halv 7 men snozade den till halv 8
  • valde kläder och fixade mig
  • åt frukost
  • borstade tänderna
  • gick ut och mötte hero,linda och anna
  • började skolan med mentorstid sen musik,so,slöjd och så sv
  • gick hem med linda hero och elissa
  • la mig i ellas säng och kolla på skilda världar
  • hoppade in i duschen och stog där i 2 timmar
  • satt mig i köket med mamma och pluggade till svenska provet jag har på onsdag
  • åt middag

ohh nu sitter jag i soffan och kollar på sixteen and pregnant ska snart in imitt rum och föna håret och välja kläder tills i morgon. måste nog fortsätta plugga också jag ska ha VG på det här provet!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0