Jag saknar dig redan..

Skola idag haha jag lovar man kan inte ha tråkigt i skolan om man går i samma klass som hero! på rasten satt jag oh masserade dom som ville :L ska fan bli masör när jag blir stor :D Hahah! gick hem med anna hero och linda idag eller nej jag skulle ha gjort det men linda glömde sina böcker i skolan så gick tillbaka med henne. sen när vi gick hem så gick vi och pratade om allt möjligt, alltid lika skönt att prata med henne!<3 Oh så skulle jag prova gå på isen och då såå klart ramlade jag.. trejde gången det här året så nu har jag as ont i knät -.- men iallafall har precis packat ska åka till pappa över helgen! efter som det är fredag den 13 så kommer säkert tåget sönder eller ett träd ramla över mig eller nåt sånt ;) haha så om jag överlever så skriver jag när jag kommer fram till pappa eller i morgon :) pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0