I Will always remember you

Jag vet inte vad som hänt men du har blivit en helt annan människa, vad hände med alla orden du skrev? Va allt bara bullshit eller menar du det fortfarande? Jag vill ha tillbaka den gamla du den som fick mig att le. Du är inte samma kille som fick mig att falla, den killen som satt uppe en hel natt och lyssnade på mig när jag mådde dåligt han som sa massa gulliga saker som fick mig att må bra igen, jag saknar den killen såå otroligt mycket, skulle göra allt för att få tillbaka han. Jag kommer aldrig glömma allt du sagt till mig.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du klarar detta guldhjärta. Jag finns alltid vid din sida och stöttar dig, vad det än handlar om. Du är värd det absolut bästa, love you bebi <3

2012-01-06 @ 19:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0