härlig dag

Gick ner till torget med linda och hero och solade, vi skulle egentligen bara sola 20min var men vi blev sugna på att sola mer så jag låg och sola i 20 minuter och sen stog jag i 6 minuter så nu är mitt ansikte rött som en jävla tomat haha (a) tog bussen hem och när jag kom hem så tränade jag fys och styrka i 40 minuter *STOLT* sen hoppade jag in i duschen sen följde med hero till tvättstugan och sen kom linda och vi gick hem till maggan, Haha så sjukt söt hon är asså! sen gick vi ut och hero och linda är som två big bebis när dom ser snö ;)
Haha frös typ hönderna av mig! men nu sitter jag i min säng med varm chocklad och kollar på Mamma mia med nathalie :)
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0