fuck dag

Fyfan vad jag hatar såna här dagar .-.- har varit på skit dåligt humör hela dan och det går aldrig över! men aa skola idag som vanligt, ibland gillar jag min engelska lärare, han försökte få mig att prata engelska men jag vägrade så jag fick gå ut i korridoren och prata engelska med Anna,Linda och Gustaf(a)för det går mycket bättre att prata med dom en med klassen! Men iallafall sen hade vi idrott vi skulle ha spelat innebandy men neeeeej vi fick leka massor med lekar istället.. efter idrotten hade vi typ 2timmars st:tid-.- satt i biblan och lyssnade på musik typ. Kul dag va? Nej, kul att jag bloggar när jag är på sånt här dåligt humör?Nej. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0