filmkväll

Vid typ halv 5 började jag städa mitt rum när helt plötsligt min mamma öppnar dörren och efter henne kommer en ur gullig liten bebis åååhh så söt! mammas kompis va här och hon tog med sig sitt barnbarn teo! han va ur gullig och hjälpte mig att städa mitt rum(a)men sen blev han bara dryg och härmade allt jag gjorde, jag sminkade mig och då börjar han också hålla på med händerna i ansiktet och sen borstade jag håret och då började han dra sig i håret! haha smart kille för att bara vara 1 år :D sen kom hero anna och linda hitt vi kollade på film och tog massor med kort hahahah! oh garvade en hel del ;)
jag orkar inte lägga ut alla bilder nu men gör det i morgon ;)
Oh nu lgger jag i min säng och kollar på magi på wavely place hehe (a)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0