fan

jag vet att inlägget under det här blev helt cp och bilderna laddades upp två gånger -.- men orkar inte bry mig faktist. men iallafall lyckad dag idag... eller inte, när jag gick till skolan idag så skulle jag sätta lösenords kod på mobilen så att ingen kommer in på den aa så gjorde jag det, sen när jag kom till skolan så skulle jag låsa upp mobilen..men tror ni inte att jag har glömt koden eller..så provade jag så många gånger så fick vänta i en minut sen provade jag igen fick vänta i 5 minuter sen provade jag igen fick vänta i 15 minuter sen provade jag igen fick vänta i en timme och sen provade jag igen och då stog det att mobilen va avaktiverad,,så när jag kom hem ringde min syster kundservice och dom sa att jag skulle göra massa skit oh det kommer ta 2timmar :( Jag hör att jag får sms men jag kan varken svara eller se vem det är på ÅÅÅÅHHHH får panik!! Men nu ska jag lägga mig i min säng och läsa och vänta på att min mobil ska bli fördig, så om ni vill nåt får ni ringa för jag kan inte svara på sms :p
hejdå


känner mig typ så där glad just nu.. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0