2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Ja
Höll du några av dina nyårslöften?
hade faktist inte nåt
Blev någon av dina vänner/bekanta förälder i år?
tror inte de
Dog någon som stod dig nära?
ja
Vilka länder besökte du?
Sverige
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
ett förhållande
Vad var din största framgång 2011?
ingenaning
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
2 februari och 4 november.
största misstaget?
hm svårt att välja ett utav alla
Har du varit sjuk eller skadat dig?
förkyld och magsjuk
Bästa köpet?
alla skor och kläder
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder
Gjorde någonting dig riktigt glad?
jaa alla mina vänner och han
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
finns så många
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
det har varierat väldigt mycket
Vad önskar du att du gjort mer?
hm....
Vad önskar du att du gjort mindre?
Pratat haha
Hur tillbringade du julen?
släkten
Blev du kär i år?
mja..
Hur många förhållanden?
inga
Favoritprogram på tv?
vettefan
Största förändringen i år?
´
bättre självförtroende
Bästa boken du läste i år?
kommer inte ihåg vad den heter
Något du önskade dig och fick?
iphone 4s
Något du önskade dig men inte fick?
han
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Skola sen kom släkten
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
vågat säga hur jag känner
Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
hm..
Vad fick dig att må bra?
Mina vänner
De bästa nya människorna du träffade?
kommer faktist inte ihåg om jag träffat nån ny (a)
Årets sämsta?
Att jag slutade kämpa
Årets bästa?
att jag fick bättre kontakt med mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0